perut posa lawan perut xposa



ok, yang ni tau dah
perut orang berpuasa















hat ni tak yah habaq pun dah tau posa ke dak

8 comments:

NuZuL said...

tunggu lah yg kecik tu dh 7 thun, kompem slim mcm abg kat gamba atas tu.. (perot boncet, geget kang!!)

alfa juliet said...

kikikiki.....kecik lagi tu..takpe bagi can dulu

Adlina Husaini said...

tima kasih lah kat abang aka adik nuzul yang sudi menjadi model kali ini ^_^

Adlina Husaini said...

a'ah bg can dulu kan,nanti besar kalau tak pose siap dia hehe

~~*Lady Salwa*~~ said...

perut muncit cam faris la... hehe

keisn tengok abang dia ye, keletihan berpuasa...

Qaseh said...

yg puasa tu mcm lebih2 pulak..yg tak puasa tu lagi sakan mengacau org je la kejenye...

Farra Dhelina said...

hahaha..mmg berbeza

QuEeN Of 2 Heroes said...

sama ngan perut darwish....dieorg pose yang yok...hehe

instagram adlinahomemadescrub


up