kesian kat bini benjy



pic ni ialah pic wife benjy, sumber foto dari berita harian
baca cerita dia pagi tadi
kesian la kat dia ngan anak dia..

sebabkan benjy kena tahan
dia diberhentikan kerja sbg guru tadika tanpa sebarang notis
atau alasan kukuh

dalam masa yang sama tuan rumah sewa dia pun halau dia
sebab takut kes benjy tu akan cemarkan
reputasi tuan rumah

biaq p la polis settlekan keja depa
yang orang lain tu
menghukum dua beranak tu kenapa?
kalau salah pun, suami dia
bukan dia ngan anak dia
ish la..

7 comments:

SiTi said...

iSh...mAnUsIa2 ni sEmUa X BeRhAtI PeRuT...yG BuAt SaLaH lAkInYa..BukaN NyA dIA...sIaN bInI dIa Ni...

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Kesian lah jd cam ni kan..bukan salah dia pon.. Dh jatuh di timpa tangga..

misha.w said...

kesiannye..sudah jatuh ditimpa tangga. ditimpa2 pulak baldi ngan tukul besi..hmmm

Ena said...

betul tu..

x patut betul..
org dah susah.. kenapa nak tambah2kan lagi!!
x peri kemanusiaan langsung..
kes masih dalam siasatan.. yg lain sibuk buat hukuman sendiri.. mrmmm..

azimah said...

tu la.. manusia ni cepat menghukum.. kesian bini dgn anak dia tu.. yg wat salah benjy.. apadaa

Adlina Husaini said...

kalau bini dia baca komen2 ni maybe semangat naik sikit..tq gegirls semua yang tinggalkan komen =D

fazemy said...

Baru nak komen ni : Masa kena tangkap haritu Benjy dgn pompuan lain kan. Siap pompuan tu g mahkamah dgn dia lagi. Klw tak silap la.

Kesiannya nasib bini nya. Sudah jatuh bertimpa timpa..

instagram adlinahomemadescrub


up