faizal tahir, cantik isterimu bertudung, tudung syria kah




tingin juga nak tengok family faizal tahir
sebelum ni dia kan penyanyi nasyid kumpulan mirwana tak salahnya..
happy family
hopefully perkahwinannya kekal..amin..

cantik juga isteri dia bertudung
pakai anak tudung syria eh??
ina sukaaaa sgt tudung ni
tudung awning memang sgt tak sesuai dgn mukaku..ada satu je tudung awning
ala yang kat header pic tu..yg tu je lah satu satunya yang ada
beli masa nak raya
tahun bila ntah
masa tu beli kat munawarah
mahal bangat
la ni
banyak and murah2 dah kan..


nanti nak buat entry khas pasal tudung syiria kegemaranku itew =D

1 comments:

LiLy @ MumMyQiStInA said...

lILY PON SUKE GAK PAKAI TUDUNG SYIRA..SENANG JER NK PAKAI KAN.. :)

instagram adlinahomemadescrub


up