alfatihah syafia humairah

syafia humairah
bergembiralah wahai sayang di sana
bersama bidadari-bidadari jelita
al fatihah untuk anakanda
mangsa kekalutan hidup si ibu bapa

9 comments:

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Pemergian nya amat tragis skali...lily baca & dgr berita ttg pemergiaan nya pon lily menangis...sampai hati 'BINATANG' tu buat begitu terhadap kanak2 yg x tau apa2...

Al-Fatihah!!!

fazemy said...

Kesian kan budak tu. Menyampahnya tgk gmbr mak Safiyah ni nangis2. Hipokrit habis! Boypren dia dah lama dera anak dia wat tak tahu je..siap termengandung 4 bulan dah..alih2 harini nangis2 dpn kamera. Menyampahnya! Memang kena lempang ngan aku la klw ada sedara mara aku prangai cenggini! huh emo nih. haha

Miss Wanie said...

100%ly agree with fazemy!

Miss Wanie said...

WE WANT AISY'S STOLY MOLYYYY!!
dah x dak ceta pasai dia..
cepat hapdet latest stoly n pic.. hihihihihi~

Adlina Husaini said...

tu la lily..sian kat dia tapi mana tau hikmahnya mungkin ini pengakhiran derita dia dok kena dera sebelum2 ni..

Adlina Husaini said...

fazemy, tq for ur comment so i can trace and follow u back :D 100% agreed

Adlina Husaini said...

farah: aku tgh kumpul story dia la..pic byk nnt aku upload k..biaq kemaruk sket tak tgk dia hihi

QuEeN Of 2 Heroes said...

sgt nyampah ngan mak budak itu....anak da mati baru sebok nak menyesal....sempat meraih simpati lak tu....tau lak p ngaku boypren hang tu baran...percaye lagi nak suruh jaga anak sendiri???! aiyaaa....

Adlina Husaini said...

ntah la queen, apa nak jadi.bakar baby, flush baby, buang baby, kali ni sepak terajang sampai mati pulak..

instagram adlinahomemadescrub


up