what a sengeh family

whenever we snap a picture
we cant resist to sengeh
me, especially!
^_^


aisy, doa mummy semoga aisy mudah senyum dan ramah mesra dengan orang sekeliling
selaras dengan makna aisy hafiy
seorang budiman yang kaya dan berbudi bahasa

14 comments:

Nur Hawa Mohd Zin said...

nanti dia senyum ramai awek terpikat kak..heheheh :)
kalu mama ngan papa nye kuat senyum..nanti dia lagu kuat senyum tau...heheh :)

umie said...

amin...insyaAllah...bak kata hubby umie..ada kakak turun 1 lif pagi tadi..keluar je kakak tu..hubby kata...murah rezeki kakak tu..awal pagi dah senyum...hehhee

Ena said...

manisnya... manisnya senyuman mu.. Auww!! heheh.. ternyanyi pulak.. tapi memg manis la.. ;D


Tak pe asiy kecik lagi.. nanti asiy mesti mewarisi senyuman manis mummy & papa

Adlina Husaini said...

hehe ye ke awe, alhamdulillah..byk calon menantu la pulak nanti eh hihi

Adlina Husaini said...

umie, betul tu..senyum sedekah..hati muram pun bila tgk org senyum kat kita terubat le sikit

Adlina Husaini said...

ena, ewahhh siap nyanyi gitew..

ena, awat ina tak leh nak komen kat blog ena eh...

Nur Hawa Mohd Zin said...

hahah....calon banyak tak ape kak...

smms said...

suwit nya .. aisy akan ikut pama dia dun wory ..bak semanis kurma

azimah fauzy said...

eh.. skali tengok hangpa laki bini style senyum sama la.. haha.. baru la betui org kata sehati sejiwa kan..

Aisy 'simpan' senyum tu. nanti kalo skali dia senyum, mesti semua org cair tau.

Miss Q said...

lama kita xda projek sesama ni weyh!

senyum tu penting, gambo pun cantik!

Adlina Husaini said...

hehe tunggu anak dara awe lah, boleh masuk list ^_^

Adlina Husaini said...

imah, dulu masa couple org igt dia abg betoi add hihi

anak dara imah comel, boleh buat calon kehkehkeh ^_^

Nur Hawa Mohd Zin said...

hahahah....lama sesangat lagi tu kak...ehhehhe

Adlina Husaini said...

tu la qast, lama gila tak jumpa hang.

instagram adlinahomemadescrub


up