Rawatan bakal pengantin di manjadiri


Untuk kali kedua, Manjadiri bakal dikunjungi oleh bakal pengantin yang ingin mendapatkan rawatan lengkap seluruh badan sebelum mendirikan rumahtangga

sebelum ini beliau telah datang untuk mendapatkan rawatan lengkap wajah dengan ina

ina rasa sangat berbangga kerana mendapat kepercayaan untuk merias dan menaikkan seri bakal pengantin tersebut..ternyata ina tidak akan mensia-siakan kepercayaan itu dan cuba yang terbaik dalam memberikan rawatan kecantikan untuk beliau tampil anggun dan berkeyakinan di hari bersejarah nanti

Nak tau treatment apa yang bakal diberi?? visit Manjadiri's Blog k ^_^

thanks again sue, kerana memilih Manjadiri!!!



6 comments:

Nur Hawa Mohd Zin said...

kalau belom kawin nak boleh? heheh..nak manja kan diri ni

Ena said...

ena ni teringin sangat nak manjakan diri tapi tu la.. masa mencemburui ku.. huhu..

ebikko said...

nanti insya Allah sy datang yer teman bakal pengantin tuh. tengok dieorang hepi giler ngan servis yg awk kasi aritu :)

Adlina Husaini said...

awe, boleh aje kalau nak..lagi bagus kalau buat awal dan selalu buat..kulit mulus je lepas wat rawatan susu

Adlina Husaini said...

ena, ku tunggu jua ^_^

Adlina Husaini said...

ebikko..takkan teman je..awak pulak lah lepas tu hihi

instagram adlinahomemadescrub


up