pengantin baru berpuasa, pergh mencabar



haha
pagi tadi dengar kat hot fm
ada sorang guy tu sms 
cam ni bunyinya:

puasa saya tahun ni sebagai pengantin baru
agak mencabar
duduk berjauhan dengan isteri dan bila cuti je dapat jumpa
bangun pagi tengok isteri
lain macam rasanya
dah le seksi

sian eh..bawak2 bersabar la ye sesiapa yang baru kahwin tu..
takut nanti tak pasal-pasal kena ganti posa
2 bulan straight 
hihi..

6 comments:

Ena said...

Huhuhu.. memg kesian.. ;D

Semalam pun ena ada dengar lebih kurang ngan kes ni juga la.. kes suami ieteri yg dok berjauhan juga.. so, this week dapat jumpa.. sayangnya skrg bulan puasa.. jenuh kami gelak lam kete.. pemanggil tu pulak perempuan yg asyik sebut rindu ngan suaminya.. tak pepasal kena usik baik punyer ngan DJ.. ehhehe

Miss Wanie said...

hahahaha!!!
gilo lawak! ^_^

Queen said...

yang pengantin tak baru pun puas menahan napsu..nie pulak pengantin baru..haih....sabor jela kan..

kadnag tu pagi dah habis dah pahala puasa...tinggal menahan mapar dan dahaga semata2...huhuh

QuEeN Of 2 Heroes said...

sy pun ade dgr dlm kete pg td...tergelak sorang2 dlm kete...sian dieorg...keke :p

SiTi said...

sian kat diorg...pesanan utk yg x kwin lagi (nnti kawin jgn laa pilih tarikh dekat2 puasa...) takut x tahan je nnti..hheheh

* hari sabtu ni aida aris kawin tgk paper td...x tau nak komen ape dah...1st time dgr org kawin bln rmadhan ni...

Nur Hawa Mohd Zin said...

awe ada terbace kak...kalu nak buat kenduri kahwin...jangan buat sebelum puasa untuk mengelakkan berlaku persetubuhan di siang hari pada bulan Ramadhan yang dilarang agama....memang kesian laki ni..huhu..lepas raya..lepas geram..lalalalal

instagram adlinahomemadescrub


up