kaitan rokok dengan uban

Rokok


Ramai orang mengatakan bahawa merokok mengakibatkan rambut akan cepat beruban. Kenyataan ini benar sekali. 

Perokok bakal menanggung risiko cepat beruban 4 kali lebih besar berbanding mereka yang tidak merokok.

*dipetik dari forum

3 comments:

Miss Q said...

dan tukang bau asap rokok menanggung bau nye lagi banyak risiko mampos dulu. haih

karipasayur

Adlina Husaini said...

haha aku ada entry pasal second smoker tapi perap lagi dalam draft

Nur Hawa Mohd Zin said...

rokok ni dah macam2 iklan keburukan pasal rokok tapi perokok tegar ni tetap gak nak rokok...geram betul..rambut beruban ker, kurang subur ker..tak da mreka kisah kan pun kan kak

instagram adlinahomemadescrub


up