aku memang hati kecik!

korang tau puting beliung?
korang tau bunyi camner?

belakang umah ina ni padang bola
bila angin menderu memang rasa cam ada taufan kat belakang rumah
bunyi angin kuat giler
skekadang tu mesti nampak angin tu berpusing-pusing cam taufan

ceq ni dah le penakut
even bunyi daun serai melentok-lentok kena angin pun gua dah seram
apatah lagi bunyi angin kuat-kuat

ditambah pula kalau guruh dan kilat
haduihh memang mak pucat nok!!
kalau kilat, memang nampak jelas giler bila dipanah dekat area padang tu

*penah pitam kat sekolah sebab terkejut bunyi guruh dan petir yang kuat, sampai la sangat trauma bila hujan lebat dan nampak kilat..huhu

10 comments:

white rose said...

ingat ape laa yg kecik hati tu...
hahahaha...

rupenye kecik hati dgn bunyi2 alam semula jadi..

Nur Hawa Mohd Zin said...

akak macam hubby awe...dia takot dengan kilat dan guruh...tapi memang ramai gak awe jumpa takot kan kilat dan guruh...ada budak takot sampai menanges..akak sampai pitam bahaya nye

Adlina Husaini said...

white ros sayang, bukan kecik hati daa..hati kecik hehe

Adlina Husaini said...

haha biasa la awe, zaman sekolah hati tak berapa cekal sgt hehe

smms said...

heheheh ...al kesah .. biasala tu org nya pun kecik kan

dymy Azad..>3 said...

haha..
ati kecik..klaka..klaka..

AIN NAZRI said...

aku ingat ko kecik hati ngan sape laaa tadi.. ghupa2nya... hati kecik.. ish ish ish

Adlina Husaini said...

smms, org lain kecil2 cili padi hehe

Adlina Husaini said...

owh dymy gelak eh..babap satgi arr hehe

welcome to my blog

Adlina Husaini said...

haish mama ni..hati kecik dengan kecik hati jauh beza maa..sudah tukar kaaa

instagram adlinahomemadescrub


up