cik timah dan shahir af8

tut tut
check inbox
"cepat! bagi ai lagu shahir tu, sedappp" request cik timah
so dgn lajunya donlod lagu
dan send to cik timah

ok cik timah
hadiah hari jadi hari ni
ialah lirik lagu shahir
yeeeee haaaa


LIRIK LAGU KEBAHAGIAAN DALAM PERPISAHAN – SHAHIR AF8

Tak perlu ucapkan sepatah kata
Kerana lantang terbaca dari muka
Kau dan aku sudah tiada keserasian di jiwa
Mungkin magisnya sudah hilang

Tak perlulah kita mencuba lagi
Betulkan kesilapan perhubungan ini
Bila setiap perbincangan menjadi perbalahan
Manakah agaknya cinta kasih?

Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar disinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur
Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama semakin rekah
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan

Tiap titis airmata kau tangiskan
Ku dah cukup menampung selautan
Begitu lama ku pendam tapi hanya berdiam
Kerana cuba menafi realiti

Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar disinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur
Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama semakin rekah
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan

****
oklah cik timah
enjoy da lyric
and keep singing it
practise make perfect
nanti aisy balik
aisy request cik timah karo-k lagu nie eh
sebab mummy aisy pun sukaaa sgt =D

****
cik timah
selamat hari lahir yang ke..tuttttt
hihih cik timah sayang
kami sayanggggggg sgt sama cik timah =D

****
cik timah ialah tok mama aisy
merangkap mama mummy aisy
merangkap mak mertua daddy aisy
jadi teka siapa cik timah
hehe

5 comments:

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Sedap di dgr kan lagu ni..Baru dgr sekali pon dh jatuh cinta.. :)

Miss Wanie said...

ahahaha
aku mlm tu jugak send lagu kt emel mama
bising.. sedap la apa la.. hahaha
tu mesti buat ringtone henset

haiiii cik timahhh.. cik timahh... :)

Lady of Leisure said...

lady nak kene dengar lagu ni la nampak gayanya ramai betul org kata sedap.. cuma lady yg ketinggalan zaman..

Nur -al- Ain said...

sedap lagu ni, mase tgk concer tgk shahir nyanyi siap dgn muke sedih lg best. hehee

fisa othman said...

i like it tooo...hehehe kirim salam kat cik timah ye...:D

instagram adlinahomemadescrub


up