shawl ekslusif hitam menawan RM13.00

 visit hijabparlour for more shawls to grab =D


10 comments:

Lady of Leisure said...

wow lawa kan pakai selendang hitam ni.. sekali pandang mcm minah arab pun ada...
:)

unlisted_one said...

shawl ni kalau pandai pakai, memang lawa. kalau ganas mcm ahkak ni, hehe..tak lawa le.

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

chantek la shawl2 kat sini


*yanie keje di kompleks b*
precint 1

(^^,)

smms said...

ina, tudung syria da stok lagi x?
kalu anak n mak dia sekali rm brapa ?

Anje a.k.a Mama_Aqish said...

wah cantik la tdung ni..tapi kiter ni tak reti nak menggayakan tu yang masalahnyer tu

Adlina Husaini said...

a'ah lady, shawl hitam sentiasa evergreen

Adlina Husaini said...

unlisted:

takpe kak, akak search kat youtube cara pakai shawl..kejap je terus teror

Adlina Husaini said...

yanie:

tu la, jenuh berperang ngan supplier sebab ina nak pilih satu-satu sebelum beli..taknak main borong je

berjam-jam ku pilih yg ok di mata ku hihi

Adlina Husaini said...

smms:

dear, ada lagi stok syria tu
visit hijab parlour for more
satu set RM13 jer
kalau kat jalan tar, exactly syria depa jual RM25

Adlina Husaini said...

anje:

boleh anje..muka mcm mana pun boleh pakai shawl

yang penting pilih material yg mudah kita gayakan

so far bagi ina yang paling mudah ialah jojet =D

instagram adlinahomemadescrub


up