tepon free


http://www.emocutez.com
tepon tu FREE je hokey!!
touch screen lagi
kat iklan maxis tu ada maklumat lanjut


8 comments:

Lady of Leisure said...

hi ina... lama tak singgah sini.. how r u?
:)

white rose said...

laaaaa...ingatkan suami akak bgi akak hp free...

beria laa sy nak ucapkan TAHNIAH & cube mengdengki dengan keistimewaan itu...nampak gayanya TAK JADI watak tu...

hahaha...

alfa juliet said...

dah mcm keje maxis ko ina

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

nokia memang best...baru dapat E-5 hehhehehe

Adlina Husaini said...

hi lady ^_^

Adlina Husaini said...

white rose, tak kose akak nak pakai hp mahal2..buat bahan aisy baling je..yg dok ada la ni pun tak larat nak sembunyi dah

Adlina Husaini said...

alfa juliet, sekali sekala aku tlg pomot hee

Adlina Husaini said...

oo hadiah tunang ye cik yanie

instagram adlinahomemadescrub


up