stress = susah hati

menghitung hari
detik demi detik
masa ku nanti pasti kan tiba

***

huhuhu sedih hati ni 
meruntun jiwa bila tengok muka aisy ngan mr hubby
tak sanggup nak tinggalkan walau sesaat
ini kan pula sampai 15.7.2011

***

aisy, tadi mommy bawa gi ambil jab utk umur 18bulan
mommy doakan aisy sihat dan tak demam
mommy susah hati sungguh ni..
29hb ni mommy dah kena reg kat intan bukit kiara
2 minggu mommy kena tahan di sana
tak boleh balik berjumpa aisy dgn daddy

aisy sabar yer, cuba sesuaikan diri semasa mommy berkursus nanti
mommy akan jaga diri dan memohon supaya tiada kecelakaan berlaku sepanjang kursus itu nanti

ya allah, permudahkanlah aktiviti aku semasa kursus nanti
semoga aku boleh balik tiap-tiap minggu jumpa insan-insan kesayangan ku 

***

5 comments:

NuZuL said...

adlina, sedih aku bc entry ko ni.. ko jgn sedih2 ye.. ko bukan sorg kat sane, su kan ade.. lgpun ko bukannye gi oversea, jd hubby ko leh curi2 jumpe ko.. gud luck ina, ktorg kat BPKA xspecially SPKP tunggu ko bln 7 nnt...;)

mummy-aulia' said...

ye ye..aku ada ina..hihi..kita share sedih sama2 nnt..aku lg la susah hati berkali-kali ganda dr hg.harap2 aulia' pn blh biasakan diri xde mommy dia & xde nenen...huhuuu..selama ni nenen tu la ubat tidur dia, penenang dia.kesian sgt kat dia

Ena said...

sayu pulak baca entry nie..

sabar ye..

AIN NAZRI said...

sabor ye Ad.. ko tak kuar dari selangor + KL lagik.. no worriess.. Aisy leh survive ngan daddy dia ye..

**ko kan berkorban tuk negara

smms said...

al d best to yu ..smuga aisy ok witout mommy .. u tk care !

instagram adlinahomemadescrub


up