nasrun, hang ni memang derhaka


pakcik, saya sokong seratus pecen tindakan pakcik saman anak pakcik tu
pengabaian dan kecuaian dia memang patut dihukum
semoga dia tampil dan mengaku kesilapan dia

mesti dia tengah panas punggung la ni
mesti bini kedua dia pun malu nak keluar rumah

hai..kat dunia lagi dah kena
apatah lagi kalau kat sana
takut..

***
ma, hujung bulan ni insya allah comfirm v'ol balik gtra ^_^

11 comments:

smms said...

mama aisy ..lama sepi bz kah ?

sI tEDI said...

tulis [asal ni jg.
wa;au x tau masa;ah die. tapi tanggungjawab dia kena tahu

Adlina Husaini said...

a'ah la mak QK, bz siot..ni pun lari2 jugak..did visit u and the rest cuma tak meninggalkan jejak

*tgh bz dengan kes berita utama tv3 semalam

Adlina Husaini said...

tedi, kita pun baca kat blog awak tadi ^_^

memang siot kan nasrun tu

mummy-aulia' said...

ina, kes apakah?huhu..aku yg ketinggalan berita sejak tv kat umah tu rosak.cehh!!

e.l.i.z.@ said...

alamak..xtau cite la pasal nasrun ni..dia buat ape kt bapak dia?

Adlina Husaini said...

su & eliza, dlm berita semalam pasal pakcik tu saman anak dia

ringkasnya:
sejak 7 thn dulu tak penah balik kampung jenguk makbapak and anak2 yang dia tinggalkan kat kg lepas dia bercerai dan kawin lain.

gaji dia 17k, keja ketua pejabat cari gali kat kl tapi tak bagi nafkah dan pakcik tu yg tangung 2 beradik tu

sekarang dah besar, dah sekolah menengah..

pakcik tu minta dia pohon maaf secara terbuka di mahkamah, bayar 20k dan bayar 8ratus sebulan..

tunggu sebutan kes 24hb ni nak tahu perkembangan lanjut

Peminat Katie Holmes said...

ha, tak terusik pun duit tue kalau bayar nafkah. tapi pasal saman anak sendiri..entah lah.

Queen said...

setuju pakcik tu saman anak dia..agaknya cakap saja dahtak dengar..bebel dah puas bebel..marah dah puas marah..saman jerla....

lepas tangan..huhuhu

rATu kEBaYA said...

saya sokong dgn pakcik ni.. bagi pengajaran kat anak dia tu.. taksedar diuntung langsung.. dah jaga dia kecik2.. ni anak dia pulak dia suruh bapak dia jaga..

Ena said...

bagus la tindakan pak cik nie.. harao2 pakcik o makcik kalau ada anak yg kurang asam camtu.. buat lah mcm pakcik tu.. hehhe

instagram adlinahomemadescrub


up