an evening in paris wakaka

ye lah tu ina..evening in paris la konon..hihihi..


selalunya ni lah aktiviti petang kitorang..
balik keja, terus bawa budak kecik ni jejalan kat paris depan umah


ni gambar lama sebenarnya..baru dok taktih..


dia memang tak leh tengok anak2 jiran tu main kat luar..selagi tak bawak keluar selagi tu dok tunjuk kat pintu

letih bebenor dah tu..


nak jugak pegang raket anak jiran sebelah..seb bek la dia bagi pinjam sat..hat daddy dia punya dok kat sekolah

***
ok aunty, jangan meroyan na..coming up, more picas for u ^_^

8 comments:

Miss Wanie said...

huwaaa... nak balik sanaaaa!!!!

mamalieyna said...

sempat jln2 kan..kita ni, balik kije dh mlm..huhu...kul 7 dah..tak dapek nak jln2 camni..

mummy-aulia' said...

haha..aulia' pun sama.maktok/tok ayah dia hari2 bawak jalan2 dlm pkl 6 lbh tu.selagi x bawak selagi tu la dia dok mrengek2.hihiii

alfa juliet said...

anak tinggal dgn pengasuh ke ada bibik ina?

Adlina Husaini said...

ala hang keja kan..nanti kumpul gaji tu beli hadiah memahal kat aisy ^_^

Adlina Husaini said...

ala siannya mama..takpe, weekend bawa mai putrajaya..banyak taman2 diorang boleh berlari and berguling ^_^

Adlina Husaini said...

hah tudia pandai dah aulia'
kecik lagi
takpe lah..cucu 1st, maktok muda lagi ^_^

Adlina Husaini said...

alfa juliet, anak hantar kat umah orang kat presint 9

*tak berani pakai maid..

instagram adlinahomemadescrub


up