saya nak bantu penulis buku mudahnya menjemput rezeki


Penulis ini bercita-cita besar, ingin mensasarkan 1,000,000 jiwa memiliki buku ini.. saya terpanggil untuk bersama-sama beliau seusai membaca buku MMR ini dan mula mencari siapa insan bergelar Fathuri Salehuddin ini

Dari penulisannya..saya kenali beliau. Ini kata-katanya:

=================================

Impian tetap digantung tinggi. Satu juta jiwa mesti memiliki buku ini pada Disember 2014. Dan ia bersebab.

Dan di antara sebabnya ialah sebagaimana sms yang baru diterima sebentar tadi.

“ Assalamualaikum tuan Fathuri, saya baru sahaja tamat membaca buku MMR yang baru saya beli minggu lepas. Alhamdulillah buku ini banyak memotivasikan diri saya, selama 25 tahun saya hidup di bumi Allah ini, baru hari ini saya dapat sempurnakan solat 5 waktu saya.

Dikesempatan ini saya ingin memohon halalkan segala ilmu yang saya pelajari di dalam buku ini, insya-Allah saya akan terus kekalkan apa yang saya pelajari di dalam buku ini yang ternyata berguna untuk dunia dan akhirat,

Doakan saya untuk berubah menjadi manusia yang berguna di dunia dan di akhirat...saya yang jahil dan hina....(nama dirahsiakan)

Manakala tidak lama selepas itu singgah lagi satu sms yang berbunyi begini:

“ Salam. Ustaz yang dirahmati Allah. Hari kerja banyak dan teruk tekanannya macam nak pecah kepala dibuatnya. Mohon ustaz doakan saya sabar mengatasinya...


***********

Baiklah, sms, email dan panggilan yang pelbagai aduannya singgah hampir setiap hari. Sehingga dirasakan seperti dunia ini penuh dengan masalah, dan tiada lagi yang dinamakan nikmat hidup.

Nah..., kehadiran buku MMR dalam situasi begini ibarat setitis embun di tanah yang gersang. Ia sangat diraikan...


======================



Justeru, kepada yang ingin memiliki dan menelaah isi kandungan buku hebat ini, whatsapp saya 0164614667 atau emel adlina8184@gmail.com

Nanti penerbit akan hantar terus ke muka pintu awak
Bacalah..
Kongsilah ia dengan yang tersayang

^_^

0 comments:

instagram adlinahomemadescrub


up