Review Buku Mudahnya Menjemput Rezeki



Saya beli buku ni secara tidak sengaja ketika membeli barangan kelengkapan melukis untuk aisy di kedai buku di Putrajaya

Saya belek kandungannya, ada 40 bab kesemuanya. Yang menarik perhatian saya kerana ini adalah cetakan yang ke 12 bagi tahun 2013. Masya allah, buku ini membuka mata hati saya yang selama ini kabur dan selalu risau pasal rezeki.

Perkataan 'Menjemput Rezeki' itu sangat halus dan beradab..selalunya jumpa macam mana nak cari rezeki.

Mudah sangat rupanya menjemput rezeki..mengubah pandangan saya 360 darjah berhubung kuasa menjemput dengan mencari rezeki..

Allah, terima kasih kerana menggerakkan hati ini untuk membelinya..banyak rahsia yang tak pernah dijangka terfikir, melangkaui benak fikiran berhubung rahsia rezeki..

In sya allah sapa yang nak beli, saya boleh bantu dapatkannya. emel saya adlina8184@gmail.com

Harganya RM18.00 untuk Semenanjung Malaysia dan RM20 untuk Sabah Sarawak
Tambah kos pos RM6.00

Iqra..sesungguhnya lagi dibaca, lagi banyak yang saya sedar ceteknya ilmu saya..



0 comments:

instagram adlinahomemadescrub


up