review buku mudahnya menjemput rezeki oleh wardina safiyyah


saya sebenarnya tak tahu buku MMR ni buku apa..
ingatkan buku biasa-biasa
tapi bila tengok page belakang ada review wardina
biasalah artis..
tapi wardina ni bukan artis yang mudah nak promo sesuatu
dia jenis berterus terang
percaya dengan kata-katanya tu
saya beli
saya balik baca
baca
baca
baca
tak boleh nak berhenti

perspektif saya berubah
eh..selama ni apa yang aku fikir tak sama sangat
malah mungkin itu menyebabkan sukarnya rezeki bercambah

target saya 
orang sekeliling saya sekurang-kurangnya memiliki buku ini
buat panduan
buat mencari ilmu baru 
dalam erti kata
MENJEMPUT REZEKI
jemput ye...
bukan MENCARI 

tak sama maknanya
tak sama kaedahnya



whatsapp saya untuk saya tempahkan bagi pihak awak
nanti publisher send ke pintu umah awak

kongsilah dengan keluarga dan rakan-rakan terdekat
ilmu itu bila lagi dikongsi
lagi bercambah
lagi bermanfaat

^_^




0 comments:

instagram adlinahomemadescrub


up