Tutorial tudung bawal dian


tudung bawal sekarang 'in' balik
ni gara-gara dian rainbow dari Indonesia yang mempopularkan balik pemakaian tudung bawal ni

ina sendiri pun sepanjang minggu ni pergi keja pakai tudung bawal
and rasanya nak start pakai balik

*terasa muda remaja gitew..hihih..

credit to blog apa ntah..ina pinjam pic ni dari blog dia yang turut diambil dari blog dianrainbow ni..



4 comments:

mummy-aulia' said...

erm..ina, sesuai ke pakai pergi kerja camni? gi berjimba-jimba ok lah kot..

Adlina Husaini said...

kalau ko pakai baju kurung mmg tak seswai..kna pakai skirt dgn kemja..

aku tak pakai cenggini le..pakai mcm biasa je..nak jumpa public kut..mana leh bling2 sgt hihi

fazemy said...

yg pasti skrg ni trend pakai tudung selekeh2. pusing sana pusing sini herot berot jadinya...tadaaaa siap!

Adlina Husaini said...

tu la fazemy, kekadang tu tgk org pakai cam cute miut..tapi end up tetap bawal jugak..pakai herot2 ni dengan anak lagi..silap2 leh tercabut tudung tu hehe

instagram adlinahomemadescrub


up