ish pregnant ke??


ish agak susah hati nih..
period tak mai-mai lagi..
sepatutnya 19hb..
ni dah delay..

ke sebab stress??
aisy batuk-batuk je..
dia kalau batuk memang kesian sangat..
mesti muntah

la ni ubat pandai dah tak nak makan
dulu ok je..nganga je mulut tu bila nak masuk syringe 

skang ni kena kejar satu rumah baru dapat
pastu bila ubat masuk, dia kulum tak nak telan
mana tak muntah

daddy dia pulak dari ahad takde
pergi rally kat johor bahru
lepas tournament baru balik
malam ni katanya estimate sampai umah

hrm....aku stress ni...
takde pape kut


***


bukan tak nak anak..
cuma skang ni tak nak lagi..
kekadang tu tempat csect masih terasa pedihnya
bila banyak bergerak
and salah baring or duduk
even aisy dah 2 tahun setengah

dah check dgn doctor
apa ntah istilah dia..
tapi memang masih ada lagi rasa sakit tu..
biasalah..
perut ni 7 lapis kena toreh nak kuarkan manusia
mananya tak luka besar..
so lama la nak baiknya

tapi kalau benar mengandung..
alhamdulillah..
kuasa allah..

7 comments:

smms said...

hehheh. if pregnant pun xpe kot. aisy dah besaq. hik

mrs.ecam said...

check la sndri dl...klu ade alhamdulillah rezki...kdng2 lmbt sbb pertukaran hormon

Adlina Husaini said...

smms, hehehe...cheq yang tak besaq2 lagi niii

Adlina Husaini said...

mrs.ecam, tu la rasanya hormon ni..heheh wat sedap hati

Sekamar Rindu said...

salam....

tak berani nak komen..hehe..lum kwin..:))))

Lady of Leisure said...

jeng jeng jeng.. :)
kalau ada rezeki alhamdulillahh

Ena said...

kalo ada apa salahnya kan.. cam ena ni.. dok jugak menunggu cam bulan jatuh ke riba.. tp lom rezeki lagi..

instagram adlinahomemadescrub


up