Master Key segala pintu rezeki


Bab 13

Master key iaitu raja kunci untuk membuka segala pintu rezeki. Apa sahaja rezeki berupa kesihatan yang baik, rasa aman, harta, pangkat, semuanya boleh dibuka dengan master key ini..

jawabnya d m/s 65 Buku Mudahnya Menjemput Rezeki ^_^

===========================================================================

ya, memang saja agen pengedar buku MMR ini
ya, saya memang buat bisnes
ya, saya memang promot buku ni, saya boleh dapat komisen

tapi

saya boleh dapat pahala bila awak amalkan segala strategi khusus yang disarankan di dalam buku MMR tu..

saya boleh dapat pencen kubur untuk itu

hehe..

untungnya saya..duit dapat..pahala dapat..

in sya allah...

awak, IQRA..ombak rezeki bakal dicipta..tak susah pun..jemput saja..lagi senang daripada mencari..

kerja?? itu usaha, allah suruh..kita ni HAMBA jer, kena buat lah apa TOKEY suruh kan..

senyum.. : )

1 comments:

umie said...

umie pun ada gak buku ni.. tp x bis baca lagi....hehehe

http://athiyyah-hannani.blogspot.com/

instagram adlinahomemadescrub


up