kisah hati alyah

pic source: sayapkecil.blogspot

Hatiku hatimu
Menjadi satu cinta
Ku rasa hadirmu menyempurnakan aku
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir
Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir
Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu
Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya
*lyric : liriklagu.biz
***
aku jatuh chenta dgn lagu ni!! good job alyah n team..remy ishak la pulak jadi heronya..cuma nak komen, bunga besar sgt kat kepala tu, masa nyanyi dah goyang2..agak merimaskan mataku tapi tetap merah tu cantik n menggairahkan hehe..
mesti tak lama lagi ada la drama2 yg ambik lagu ni wat tema ^_^

5 comments:

Ayuraza said...

kak...makin gelap la..hehehe:P cepat-cepat dah nak dekat raya nih..lama menghilang..sian aisy kan..hehehe :P mesti pasni nak menempek je ngan mummy dia..hehe

Adlina Husaini said...

haha tu habeh edit tau..ko tak tgk muka sebenar..tinted cam keta menteri dah muka ahkak ko neh

Lady of Leisure said...

salam dear.. lamanya tak borak2 hehe.. hope u r doing dine.. do take care k.. :)

Adlina Husaini said...

hi dear lady ^_^

white rose said...

akak...
sy dah banyak kali dengar lagu tu...

klip video simple but banyak terselit cerita...

instagram adlinahomemadescrub


up