rindu serindunya

dah tinggal beberapa minggu je lagi nak habiskan kursus ni
tarikh keramat 15/7/2011 sentiasa dinanti
banyak kisah banyak ilmu dipelajari
semuanya kekal menjadi ingatan dalam memori





ibarat seperti terpenjara di dalam sangkar emas..
*pic taken during a day visit to malacca's government offices*
*wearing baju batik officially for dpa's participants*





bersama roomate tersayang, tempat berkongsi suka dan duka serta tlg cover 'mengcover' antara satu sama lain hehe
*pic taken during siri I modul wataniah, kem sg miang, pahang*





mereka inilah rakan-rakanku ketika susah dan senang
berkongsi air mata dan tawa
*pic taken during malam kesenian islam*




pic taken during theater "ketika flamboyan berbunga" practices




*pic taken during KTM Run* 
7km running and jogging without stop,fuhhh





ballroom dance, perhaps..hehe
being an emcee and also dancing happily
*pic taken during theater Much Ado About Nothing*




current weight 45kg
sungguh kerempeng rasanya
mungkin di hati sentiasa gundah gulana
mengenang anak dan suami tercinta
hidup sendiri menyokong mommy di sini

perjuangan ini akan tamat tak lama lagi
it is fun
but 
JUST ONCE!!


i will be back ^_^
miss uolsss
XOXO

3 comments:

A.I.N said...

miss u a lot dear... cepatlah masuk keje n xtivate ur spa, aku nk kawen nih, kulit mau bikin halussssss:)

Adlina Husaini said...

tak sabar nak jumpa hang yg dah upgrade status ^_^

smms said...

wah nak hbs dah .. happy for u .. i jugak kena tngg bertahun lagi

instagram adlinahomemadescrub


up