i'm back in normal life!!!


alhamdulillah...selesai sudah 33 minggu kursus itu...
hidup kembali normal seperti yang ku rindu
dari hari ke hari aisy semakin rapat denganku
hari-hari yang berlalu, seperti pengantin baru

selamat tinggal MOF
atas kehendak KPPA
major reshuffle happened
symp..dari mof ke KDN skang ni
dah lapor diri..tunggu posting seterusnya
katanya menggantikan tempat membe yang reshuffle ke INTAN
bahagian kepolisian n sempadan
pergh mcm tough bunyinya..jaga enche2 polis nampak gayanya 

tiada lagi sekatan
tiada lagi pelepasan
sekarang ku bebas
masaku tidak terikat lagi

kursus itu banyak mengajar aku erti kedewasaan
its was really a great journey
but just for once

7 comments:

smms said...

yeay.. welcome back. hargai masa2 terindah anda selepas ini okeh

Ena said...

mana wajah yg baru pulang tu.. hihi.. rindu!

Adlina Husaini said...

smms >> ina fhm perasaan awak tu yunk..tentu rindukan masa2 bersama back to malaysia..keep on rocking babeh!!

Adlina Husaini said...

ena >> miss u too mommy chantek ^_^

AnaLyana said...

hai ina, alaaaaaaaa, patutlah carik2 juga ina kat cafe, sebab dgr citer budak2 dpa dah balik..tu yg mata melilaucarik ina kat cafe. rupanya takde. kena trasnfer...huhu..tak bestnya..

Ibu Ayra said...

welcome back nami...

A.I.N said...

adlina, baru verangan nk bjimba ngan hang time rehat, nmpknye hang dh ade kwn baru. sob3, anyway hang dh abeh DPA, haku???? waaaaaaaaaa

instagram adlinahomemadescrub


up