aku rindu

pejam celik aku dah masuk minggu ke-4 dlm kursus ni
la ni dah pukul 11:52pm tapi mata masih degil
dok teringat kat suami ngan anak aku..

ish..taktau nak pujuk badan ni suh tidoq
pusing kiri kanan sama je, rasa tak kena
dok tingat kat depa
rindu..

sok pagi 630am wajib ada kat court dah
aktiviti suai fizikal..adeh..sakit kat paha ni tak hilang lagi
sok kena lagi sekali..
PT10
skuad jam
etc..maleh nak ingat..semua tu sakittttttt

wat 3g ngan aisy tadi..dia dok flying kiss kat aku
adoii sebak sungguh la dada ni..
pastu aku tengok dia kata JOM kat daddy dia
pastu tunjuk kat aku
sahih dia ajak daddy bawa dia keluar..
nak mai kat aku.. huhu..

kol tadi..encik suami tengah menghayun buaian..




*gambar tade kaitan ngan luahan..huhu mommy rindu kalian berdua

1 comments:

mamaarifakeemaisy said...

sabar ye...berkorban skrg tuk kesenangan di hari depan..cheers..^_^

psst kalau eina sndiri, mau rindu gilers jugak ni..huhu..

instagram adlinahomemadescrub


up