adakah yg sudi nak sponsor mak budak ni

gilerrr
kat sini pakai duit 
nak buat apa pun mintak duit
bukan sikit weyh
sebulan almost RM500

haruskan mencari org utk men'sponsor' aku??
karang minta 'balasan'
jenuh la pulak
hahaha

so buat junior2 ptd yg bakal ikuti dpa ni
korang siap sedia la mental fizikal dan juga duit sama naa...



4 comments:

Ayuraza said...

perghhhhh...
sib baik cik abe ado...hehe

n3 before...agak tersentuh..
harap bersaba sebab itu kan pengorbanan..

ain said...

sabar adlina, kurang 5 bulan jer lagi hang nk merdeka;)

umie said...

wah...byk nyer...byk beno nak kena bayar ker?

white rose said...

kira ok laa tu,
masa sy dlu lagi banyak wooo...

instagram adlinahomemadescrub


up